FAQ - najczęściej zadawane pytania
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową lub telefonicznie przez Dział Obsługi Klienta
Produkty będą dostarczone w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Pamiętaj, że produkty nie mogą nosić śladów używania, nie mogą być zniszczone czy uszkodzone. Produkty muszą znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z jego całą zawartością. Aby dokonać zwrotu wybranych produktów należy je odesłać na nasz adres (sklep GSH Polska, ul. Puławska 405a, 02-801 Warszawa).
Sprawdź mapę naszych partnerów. Pamiętaj aby upewnić się, że interesujący Cię produkt znajduje się w ofercie danego partnera.
Oczywiście.
Aby ustalić koszt takiej wysyłki skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta -