Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zakup produktów w naszym sklepie Internetowym był prosty i wygodny.

Zakupiony towar na terenie Polski dostarczany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 (trzech) dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy. W soboty paczki nie są doręczane.


Podczas składania zamówienia w naszym sklepie prosimy o  wybranie  jednej z dwóch dostępnych form płatności:

  • Przelew na konto sklepu:

Bank Pekao SA III Oddział w Warszawie, numer konta: 26 1240 1040 1111 0010 3178 7283

oraz podać  tytuł zapłaty w postaci: numeru zamówienia

  • Płatności elektroniczne poprzez Przelewy24.pl

Koszt wysyłki paczki krajowej do 30 kg wynosi 15,00 zł.

W przypadku uzgodnienia dostawy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, koszt dostawy jest indywidualnie uzgadniany z obsługą sklepu.

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy dowód zakupu, w postaci paragonu lub faktury VAT.

Dowód zakupu jest dokumentem niezbędnym w razie zwrotu lub reklamacji towaru.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków przesyłki w transporcie.

 

© 2024 GSH Polska
Realizacja:  magnis.pl

Pliki Cookies

Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.

Nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies.