Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zakup produktów w naszym sklepie Internetowym był prosty i wygodny.

Zakupiony towar na terenie Polski dostarczany jest do Państwa za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 3 (trzech) dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Jeżeli zamówienie zostało złożone w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) lub w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy, wówczas realizacja zamówienia przypada na następny dzień roboczy. W soboty paczki nie są doręczane.


Podczas składania zamówienia w naszym sklepie prosimy o  wybranie  jednej z dwóch dostępnych form płatności:

  • Przelew na konto sklepu:

Bank Pekao SA III Oddział w Warszawie, numer konta: 26 1240 1040 1111 0010 3178 7283

oraz podać  tytuł zapłaty w postaci: numeru zamówienia

  • Płatności elektroniczne poprzez Przelewy24.pl

Koszt wysyłki paczki krajowej do 30 kg wynosi 15,00 zł.

W przypadku uzgodnienia dostawy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, koszt dostawy jest indywidualnie uzgadniany z obsługą sklepu.

Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo maila z numerem listu przewozowego. Dzięki niemu po wejściu na stronę internetową firmy kurierskiej będziecie mogli zlokalizować swoją paczkę, wpisując otrzymany numer oraz skontaktować się z firmą kurierską w celu uzgodnienia dogodnego terminu doręczenia przesyłki.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy dowód zakupu, w postaci paragonu lub faktury VAT.

Dowód zakupu jest dokumentem niezbędnym w razie zwrotu lub reklamacji towaru.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków przesyłki w transporcie.

 

© 2024 GSH Polska
Realizacja:  magnis.pl
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są niezbędne do poprawnego działania serwisu
Więcej informacji